Saturday, May 21, 2011

Zatvori usi i oci i cuces Kristofera,,

by Seida Gavranovic Harfman on Saturday, April 30, 2011 at 1:25pm
Kristofer Kolumbo je mogao da otkrije Ameriku samo zbog toga sto je : BIO NEOZENJEN!!!!!!!!! Da je Kristofer Kolumbo imao zenu, bilo bi sljedece – A zasto moras da ides bas ti? – A sto ne posalju nekog drugog? pa nisi ti jedini – bez tebe se ne moze? – Jesi li ti lud ili glup? – Zar ne vidis da te iskoriscavaju? – Ne znas ni moju familiju a ides da otkrijes novi svjet! – Sta krijes? Ne znas ni gdje ides! Kakva okrugla Zemlja? – A sta, samo ce muskarci putovati? Ma nemoj? – A sto ne mogu i ja ako si ti sef?…. mene nikada ne vodis na putovanja! – Nesretnice, ne znas vise sta bi izmislio samo da nisi kuci. – Ako izadjes na ta vrata ja se iste sekunde vracam mami ! Bestidnice! – Sve si isplanirao, lopove! Ti si se to davno dogovorio sa tim ku*vama Indijankama – Ti mislis da sam ja pala s kruske? – Sta kazes? I kraljica ce prodati svoj nakit da bi ti putovao? Sta ti mislis da sam ja glupaca. Sta ima izmedju tebe i te babe? – Ne mozes da ides i gotovo! – Nista se nece desiti ako svjet i dalje bude ravan ko ploca. Nemoj sad tu da mi se oblacis jer NE IDES!

No comments:

Post a Comment