Saturday, July 23, 2011

Mladicev Dnevnik I

Dnevnik: "Mogli smo kupiti 100 americkih senatora i kongresmena, Tudjman je to radio"

U ovom dijelu Mladicevog dnevnika, zabiljezen je njegov razgovor u beogradskom hotelu Moskva s americkim poduzetnikom srpskog porijekla Brankom Tupanjcem i jednim od najbogatijih ljudi u svijetu.

Ovo je nastavak ratnih biljeski ratnog zlocinca Ratka Mladica, koje je vodio tokom zlocina u Srebrenici i uoci potpisivanja Daytonskog sporazuma, te HV-ovih akcija Bljesak i Oluja. Haaski sud je od 2. marta ove godine upoznat s cjelokupnim sadrzajem Mladicevih dokumentiranih aktivnosti, nakon sto je zaplijenjen u stanu Mladiceve supruge Bosiljke Mladic u decembru prosle godine.

Ovaj se sastanak sa Tupanjcem odvijao se 5.februara 1995. godine, a osim sto u njemu Mladic objasnjava kako su nabavljali oruzje i nacin na koji se dijelio teritorij, biljeske otkrivaju kako su americki senatori utjecali na dogadjaje u ratom pogodjenim prostorima bivse Jugoslavije. Naravno, uz odredjene financijske naknade.

Beogradski razgovor izmedju Mladica i Tupanjca:



Branko: "U Trebinju i Bileci cu biti; Doneo sam lekova vise od dva miliona komada koje cu ja sutra overiti (p. a. necitko); Dao je profesoru Miljkovicu 3.000 dolara za vojsku RS, koje ce profesor sutra doneti u GS; Poklonio meni i generalu Milovanovicu po jedan sat marke "omega".
U fus noti oznacenoj zvjezdicom Mladic pise: " *Trebao sam 2. 02. ‘95. biti sa Polom Sajmonom, Bil S. (p. a necitak nastavak prezimena) i Kajl Valdenenom (on je poreklom iz Bileca). Sajmon je senator iz Ilinoisa u Vasingtonu. On je vrlo uticajan. Vrlo je uticajan Li Hamilton (pise se Lee). On je vrlo uticajan, a ja sam sa njime blizak i imam slike". (pokazuje, glavni je Li za nabavku oruzja i sve vojne opreme).

"Politika je biznis, imam coveka Tab (p. a. ili Gab) Lajos (predsednik Demokratske partije u Cikagu, a oni uvek biraju predsednika Amerike); On kaze da sa malo para moze uciniti svasta, a ja sam za to isao kod Milosevica ( Karadzic nema para) i sada pre petnaest dana zove me i kaze ja cu dovoditi ljude iz Senata u hotel i treba im gurati lovu. On mi je rekao da bi trebalo kupiti JAT i onda ce SAD reci da ce biti.
Oni kazu da je u SAD zaplenjeno 200 miliona dolara, traze 50 miliona dolara da se skinu sankcije. Veliki bos (Klinton) je to odobrio. Ja sam rekao da se povuku granice, da se preseli narod, ali sam im rekao da ce to kostati osam milijardi dolara, Klinton je rekao no problem. Cetiri miliona dolara, a ostalo bi bilo namireno od Evrope.

Ako bi SAD rekle go hep (napred, zeleno svetlo) onda nema problema. Sta bi dobili: sa osam milijardi mogla bi se drzava opraviti; Srbi bi isprasili M (p. a. Muslimane) i Hrvate; Ja sam racunao da po glavi stanovnika dobije 15.000 dolara - ko bi onda ratovao, bili bi mozda nezadovoljni neki politicari.
*Mi u emigraciji smo doziveli neko cudo, ne mozete sada dobiti ljude; nama je u pocetku trebalo 10 miliona dolara, mogli smo kupiti 100 do 200 kongresmena i senatora. Tudjman je pustio u SAD 17 miliona dolara i kupio senatore; Nama treba sada da puste 50 do 100 senatora koji treba da kazu istinu, a ne da lazu; U SAD kongresmena i senatora kupis kao advokata i on radi za tebe. To moramo. Ovako rat mozemo zavrsiti, nismo ovo ni probali.

*Moje pitanje - kojim parama ih kupiti?
Odgovor: za pocetak nam treba 10 miliona dolara. Nasi lupaju u novinama. To se ne radi preko novina.
Arapi imaju 15 do 20 ljudi koji rade kod njih, a moj koncept je da dobijem vecinu; Treba nam jak covek, ako M (p. a. Muslimani) i Hrvati imaju Dola, zasto mi ne bismo imali Klintona, a oni traze 50 miliona da ih uzmu kada se zavrsi posao i to da uzmu od onih 200 miliona."

No comments:

Post a Comment